piatok 19. septembra 2014

Súboj korektorov - 2. časť

Tak ako som sľúbila dnes pokračujem s tekutými korektormi, ktoré mám veľmi rada. Oveľa ľahšie sa používajú a dajú sa pekne zapracovať do pleti.

8. Elf - Tone correcting concealer


Tento korektor nepoužívam ako korektor. Mám ho presne v tomto odtieni (Toffee) a používam ho na kontúrovanie tváre. Na tento účel je výborný vydrží celý deň. Objednať si ho môžete zo stránky elfkozmetika.sk za 3,00€.

9. Dermacol - Make up cover

Pre niektorých HG produkt, korektor, ktorý je vlastne makeup, aj keď na ten účel je nepoužitelný. Hlavná nevýhoda tohto produktu je že na tvári neuschne, čo znamená, že všade sa otláča a rozmazáva sa. Jeho výhoda je, že má neskutočnú kryciu schopnosť, a je nemožné ho minúť. Je to výborný produkt, kým nemáte pod očami žiadne vrásky, lebo ich vie nepekne zvýrazniť, tým že do nich zalieza. Majú širokú škálu odtieňov a vyberie si naozaj každý. Cena je 4,61€, môžete si ho kúpiť v Dm drogérii, 101 drogériách a objednať si zo stránky dermacol.sk

10. Rimmel - Match perfection korektor


Korektor, ktorý neurazí ani nenadchne.  Balenie je výnimočné, no celkom nepraktické, keby tam nebol ten štetec tak by bol ok. Krycia schopnosť je najslabšia zo všetkých korektorov čo som mala. Obsahuje rozžiarujúce čiastočky, myslím si, že je vhodnejší pre baby s nie až tak výraznými kruhmi.
Kúpite ho v DM, 101 drogérie za cenu 4,99€.

11. Catrice - Light-reflecting korektor


Veľmi dobrý korektor. Pekne kryje, má dostatočne hustú konzistenciu, nezalieza do vrások. Kúpite ho za 4,19€ v DM drogérii alebo na stránke mel.sk.


12. Garnier - Anti circle korektor



Kedže Garnier nevyrába dekoratívku, tento korektor nájdete v drogériach pri očných krémoch. Je to jeden z mojich najobľúbenejších korektov. Má veľmi tekutú a ľahkú konzistenciu, no napriek tomu pekne kryje a na pleti ho vôbec nevidno, ako keby tam ani nebol. Používam svetlejšiu variantu lebo tá tmavšia po čase oxiduje na mojej pleti (aj keď nie vždy), toto je jeho jediná nevýhoda. kúpite ho v každej drogérke za cenu okolo 5,40€.

13. Essence - Stay all day korektor


Ďalší môj obľúbenec a ešte k tomu aj lacný. Zoženiete ho v dvoch odtienoch, výborne kryje kruhé aj iné nedostatky na tvári, je univerzálni. Nezalieza do vrások, ľahko sa dá zapracovať. Cena je 2,69€ a kúpiť si ho môžete na stránke mel.sk.

14. Maybelline - Affinitone korektor


Narozdiel od včera môj článok bude mať šťastný koniec, pretože tento korektor milujem a je najlepší zo všetkých. Je univerzálny, výborne kryje kruhy a všetky iné nedostatky, ľahko sa ho dá zapracovať, nezalieza do vrások, nie je ho vidno na pleti a ešte k tomu je aj celkom lacný a ľahko dostupný. Kúpite ho v DM drogérii, v 101 drogériách za 3,70€.

Tak baby, mohli ste si prečítať mini recenzie na všetky korektory, ktoré som vyskúšala, ako som sľúbila včera, prinášam Vám tú najlepšiu kombináciu dvoch z nich, ktorá zakryje výrazné kruhy pod očami. Odporúčam vyskúšať.










2 komentáre:

  1. Dermacol pozná asi skutočne každý, ja som ho tiež skúšala, istý čas som ho dokonca používal ako make-up, ale potom mi začal na pleti vytvárať suché mapy, napriek tomu, že je moja pleť normálne mastná, tento make-up ma strašne vysušoval a naviac celkom dosť sa mi po ňom vyhadzovali nové vyrážky, inak je fakt, že do pleti sa nevpije, je potrebné naň hodiť stále nejaký púder, ale to ja robím vlastne vždy, lebo ja sa lesknem po každom make-up. Nuž nepomohol mi ani podkladový krém, skrátka ak používam teraz tak fakt len výnimočne na krytie veľkých nedostatkov ked som na tom hrozne zle a idem niekam do spoločnosti. A vrásky zvýrazňuje neskutočne aj tie najmenšie, takže nechápem, ako ho niekto dokáže používať na krytie kruhov pod očami, to sa na blogoch často spomína. No ale čo už kryje fakt všetko.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako make-up som ho mala len raz aj to iba na fotení, predtým som ho používala na kruhy pod očami, nezaliezal do vrások bol dobrý ale potom zrazu prestal fungovať, možno som predtým nemala vrásky :D alebo skôr to bude tým že vysušuje očné okolie pri každodennom používaní

      Odstrániť