utorok 30. septembra 2014

Štetce na oči, ktoré musíte mať

Asi nikomu nemusím hovoriť aké dôležité je mať doma kvalitné štetce. Kedysi som si myslela, že sú to len kecy a stačí mi dobrý podklad, no bola som na veľkom omyle. Pekné líčenie sa dá vytvoriť aj s menej kvalitnými štetcami, ale je to oveľa ťažšie, a oveľa dlhšie to trvá. Kvalita samozrejme neznamená, že to musí byť drahé. Dôležité je aby štetec mal prírodné štetiny, je veľmi výrazný rozdiel medzi tým ako naberá produkt štetec s prírodnými štetinami, a štetec so syntetickými štetinami. Štetce ktoré musíte mať:

1. Štetec na celé viečko



Podľa mňa najdôležitejší štetec zo všetkých. Slúži na nanášanie tieňov na celé viečko. Aj Zoeva aj MAC je vyrobený z prírodných štetín. Výborne naberajú produkt, odkedy ich mám používam aj predtým nepoužívateľné tiene. Ako vidíte aj na fotke MAC je trošku menší takže sa s ním dostanete aj na menej dostupné miesta, ocenia to hlavne baby s menšími očami. Zoevu kúpite aj na Slovensku za zlomok ceny MAC-u, ktorý u nás neni vôbec dostupný, a objednávku z internetu by som neriskla, lebo strašne ho fejkujú. Ja som si ho kupovala vo Viedni za 27,00 €, Zoeva stojí 8,50 €.



2. Štetec na vonkajšie V a do záhybu oka



Kedže Zoeva nemá na SR štetec 225, tak som si kúpila tento Gosh, lebo má tiež prírodné štetiny. Produkt dobre naberá, aj veľkosťou je ideálny. Kúpite ho vo Fann parfumériach za +-9,00€

3. Tieňovací štetec



Tieňovací štetec môže byť plochý alebo okrúhly. MAC 217 je plochý, a Zoeva 221 je okrúhly. Obidve majú prírodné štetiny a ľahko sa s nimi pracuje. Ja používam radšej Zoevu, ktorej cena je 8,50€, MAC bol opäť drahší 23,00 € kupovala som si ho vo Viedni. Zoeva má aj plochý tieňovací štetec, ktorý je podľa mňa dupe na MAC, a je ním štetec 227 Soft definer.

4. Ceruzkový štetec



Štetec s prírodnými štetinami vhodný do vnútorného kútika alebo na spodné viečko. Cena opäť 8,50€.

Keď budete mať tieto štyri štetce nebudete mať problém vykúzliť krásne líčenie. Ja osobne odporúčam štetce Zoeva ktoré sú veľmi kvalitné a za dobrú cenu (aj keď teraz zvýšili ceny). Mac štetce sú tiež výborné, ale za cenu jedného kúpite tri Zoeva, ktoré sú kvalitou takmer rovnaké.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára