nedeľa 14. septembra 2014

Makeup Geek eyeshadow pans - recenzia




V máji som sa rozhodla, že vyskúšam ospevované tiene Makeup Geek (MUG). O kúpe som dlhšie uvažovala, ale odrádzalo ma dlhé čakanie na dodanie, a tiež platba kartou cez internet kedže som s tým nemala žiadne skúsenosti a bála som sa, že prídem o peniaze. Ku kúpe ma nakoniec prinútila túžba po čierno čiernom tieni, vlastne po najčiernejšom aký existuje, a táto značka to vždy vyhrala.

Pre tých čo MUG nepoznajú: Ide o značku jednej blogerky, youtuberky Marleny, ktorá vlastní Youtube channel Makeupgeek. Tiene sa vyznačujú vysokou pigmentáciou, kvalitou a dostupnou cenou. Majú široký výber farieb a finishov, majú mnoho dupe-ov na oveľa drahšie MAC tiene.


Objednala som si iba 3 očné tiene. Vedela by som si vybrať viac, no bála som sa daní a cla z USA, tak som nechcela presiahnuť sumu 22,00€. Zaplatila som kartou cez internet, a tiene som mala doma o  cca. 2-3týždne. Za 3 očné tiene som platila 18,13€ už aj s poštovným, takže za jeden som platila 6,04€ čo si myslím, že nie je veľa za takú kvalitu. O pohybe zásielky som bola vždy informovaná mailom.

Tiene mi došli riadne zabalené v krabičke vypchatej bublinkovou fóliou. Neobjednala som si kompaktné tiene, ale iba pany ktoré boli v peknej papierovej obálke. Veľmi dobre a ľahko sa tieňujú všetky a sú fakt vysoko kvalitné.

MUG - Shimma Shimma


Je to krásna metalická béžová farba (konečne) bez zlatého nádychu, Je veľmi dobre pigmentovaná, a je to dupe na veľmi obľúbený MAC Schroom.

MUG - Cosmopolitan


Na stránke píšu, že je to zlato-ružový tieň, no podľa Google sa mi nezdal celkom zlato-ružový ale skôr hnedo-oranžový, meďený. Pridala som si ho k objednávke lebo bol jedinečný farbou, a dobre som robila. Je to krásna hnedo-oranžovo-zlatá farba.

MUG - Corrupt



 A posledný je vinník celej objednávky Corrupt. Je to matná čierna farba, aj keď vyzerá ako keby mal trblietky. Je naozaj extrémne pigmentovaná čierna, treba s ním opatrne pracovať. Je to dupe na MAC Carbon, ale tento je oveľa viac pigemtnovaný.


Z-paletka, ktorú ponúkajú na stránke k tieňom sa mi zdala drahá a moc veľká na 3 pany, tak som hľadala inú alternatívu a vygooglila som že sú kompatibilné aj s MAC tieňmi ale aj elf, tak som neváhala a objednala som si so stránky elfkozmetika.sk prázdnu paletku, kde som pomocou magnetickej pásky (kúpite v papierníctve) umiestnila tiene.

Objednať si môžete z ich oficiálnej stránky makeupgeek.com, kde nájdete aj rúže, lícenky, štetce, pigmenty, linky atď, nielen značky MUG, ale aj iné. Určite Vám odporúčam, ja som to vôbec neoľutovala a určite ešte nakúpim.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára