piatok 26. septembra 2014

New in!



Tento týždeň som sa trošku rozbehla s nákupmi a zaobstarala som si viac než dosť kozmetiky, ale ako správna kozmetikomaniačka toto všetko potrebujem :D


Mala som cestu do zahraničia tak som si nenechala ujsť novinky Essence a Catrice. Konečne sa mi podarilo kúpiť červený rúž, ktorý sa mi hodí, a keď ho mám na perách nevyzerám ako klaun, Je to tiež z noviniek Essence Long lasting odtieň Adorable matt. K rúžu som si kúpila aj kontúrovaciu ceruzku v odtieni Femme Fatale, a druhá ceruzka je tiež novinka, je to transparentná kontúrovacia ceruzka na pery. Minula sa mi ceruzka na oči, tak skúsim túto gelovú od Essence. Z Catrice stojanu som si zobrala z noviniek Velvet Matt eyeshadow v odtieni Moss wanted colour. Mali tam aj úžasnú limitku Le Grand Bleu, ktorú sme na slovensku nemali. zobrala som si očný tieň v ceruzke v odtieni Mermaid it, ktorá je neskutočne krásna meďeno-bronzová farba s oranžovými odleskmi.


Pleťové oleje som si objednala zo stránky bionatural.sk. Sú naozaj výborné. Neem olej odstraňuje čierne bodky, šípkový používam na očné okolie, ricinový je na mihalnice a vlasy a bambucké maslo používam namiesto nočného krému.


Dnes mi prišla aj objednávka z romiebeauty.sk. Objednala som si ceruzku Milani v odtieni Almond cream, ktorú mám v pláne používať ako podklad pod očné tiene, v zbierke mi chýbali farebnejšie tiene tak som si k objednávke pridala paletku Sleek Acid.

Tak toto je všetko ak by ste chceli recenziu alebo líčenie s novinkami tak napíšte do komentu o čo máte záujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára