nedeľa 19. októbra 2014

MAC eyeshadow - recenzia

Americká kozmetika MAC sa blíži na Slovensko, keďže vlastním pár produktov tejto značky rozhodla som sa, že Vám spravím recenziu na očné tiene, aby ste si nekupovali mačku vo vreci keď značka otvorí prvú predajňu v Bratislavskom Auparku.

Hore: Denné svetlo                                                                                   Dole:Blesk


Tieto 3 očné tiene som kupovala vo Viedni na Mariahilferstrasse spolu s dvomi štetcami. Jeden tieň stál 19,00 € čo je viac než dosť, vyšlo by ma lacnejšie keby si kúpim iba refilly do paletky. Chcela som si kúpiť neutrálne odtiene ktoré využijem pri každodennom líčení, keď už dám toľko peňazí za tieň nech ho aspoň miniem. Vybrala som si farby z názvom Orb, Espresso a Brown Down. Chcela som veľmi aj Soft Brown čo je bledunká teplá hnedá farba, ideálna ako blendovacia farba, ale ten nepredávajú na Európskom trhu. Noo nakoniec neľutujem, že ho nemali, našla som si skvelú náhradu v paletke Zoeva Rodeo belle (recenzia tu), a celá paletka ma vyšla na toľko čo jeden Mac tieň.

MAC - ORB


Blesk                                                                                          Denné svetlo 

Jemná telová farba zo skupiny Velvet. Má trošku maslovitú textúru a jemne práši. Ideálna na nude líčenie alebo na no makeup look. Je dobre pigmentovaný, ale treba použiť podklad. Výbornou náhradou (dupe) pre túto farbu je tieň Catrice - Ooops I nude it again.

MAC - ESPRESSO


Blesk                                                                                          Denné svetlo 

Matná stredná hnedá farba, ideálna do záhybu oka. Je dobre pigmentovaná, jemne práši. Podobnú hnedú nájdete v paletke Sleek - Storm, a máte za zlomok ceny 12 tieňov.

MAC - BROWN DOWN


Blesk                                                                                          Denné svetlo 

Chcela som veľmi tmavý hnedý tieň, skoro čierny aby som vedela pekne vytvoriť farebné prechody. No tento tieň taký nie je :D Pravdepodobne ma oklamalo umelé osvetlenie, a neskôr som ľutovala že som si ho kúpila. Je to inak teplá stredná hnedá farba. Je matná tak ho využijem na to isté ako Espresso. Skvelo náhradou za tento tieň je NYX - Dark Brown.

Pýtate sa či som spokojná? Áno spokojná som, ale tiene by som si už nekúpila kvôli ich cene, lebo ľahko nájdem lacnejšie varianty v (skoro) rovnakej kvalite, ale na druhej strane keby Mac mal nejaký jedinečný odtieň po ktorom by som túžila tak by som si ho určite kúpila. Kvalita je výborná, no pri každom odtieni iná, tak odporúčam najprv preskúmať swatche a recenzie.

Tiene som použila tu.

P.S. Minule som sa dočítala, že vraj MAC má záruku vrátenia peňazí, ak nie ste spokojné s odtieňom po vyskúšaní doma (napr. sa Vám nehodí keď sa namaľujete) jednoducho môžete vrátiť (už použitý) a oni Vám ho vymenia za iný. Neviem či to funguje aj v Európe, či vôbec niečo také existuje, nemáte s tým skúsenosti?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára