štvrtok 23. októbra 2014

Kozmetické dvojičky - MAC a Urban Decay dupe list



Posledné dni som sa blogu nevenovala, no mala som na to dôvod. Pripravovala som Vám lištu kozmetických dvojičiek, pátrala som po internete aj doma. Určite sa Vám už stalo, že ste sa zaľúbili do nejakého očného tiena, no odrádzala Vás jeho vysoká cena, netreba zúfať lebo skoro vždy sa nájde lacnejšia varianta. Snažila som sa tabuľku zostaviť tak aby ste mali viac alternatív aj medzi lacnejšími náhradami. Ako základ som použila tiene kozmetiky MAC, pretože majú širokú škálu farieb, sú dosť obľúbene a drahé (doteraz boli aj ťažko dostupné na SR, lebo sme nemali obchod). Možno nájdete niečo čo z lišty chýba, tak budem rada ak mi dáte info, a ja to doplním. Mali by ste záujem aj o dupe list rúžov, líceniek alebo iných produktov?



kliknite na obrázok aby sa zväčšil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára