utorok 21. apríla 2015

Čo nové na poličkách DM?


Na jar nám DM-ka pripravila naozaj zaujímavé novinky od vlastných značiek Balea a Ebelin. Na testovanie produktov som mala dostatok času, keďže som bola menej aktívna v blogovom svete.

Balea - Gesichts wasser & puder 2in1
Je to vodička na tvár, ako to názov naznačuje, s obsahom púdru. Má neskutočne krásnu malinovú vôňu, až tak že ju máte chuť vypiť (neodporúčam! :D). Samotná vodička mi nevyhovuje lebo mám dosť suchú pleť v poslednej dobe, a nevravím že vysušuje ale rozhodne nie je hydratačná. Čo mi na nej vadí je, že pleť je po nej taká lepkavá a ja naozaj neznášam ten pocit. Takže ak máte normálnu až mastnú pleť tak celkom dobrý produkt za tú cenu :).

Ebelin - Čistiaca kefka na tvár
Na tento produkt som čítala iba negatívne recenzie. Čo Vám poviem, ani ja som z nej nebola unesená po prvom vyskúšaní, aj keď bola mnohokrát jemnejšia ako podobné kefky, ktoré som vyskúšala. Potom ma nejak napadlo že horúca voda by mohla zjemniť štetiny, aby som nemala pocit, že si šmirgľujem tvár, tak som teda skúsila pustiť na ňu horúcu vodu, gelový čistič a stala sa z neho použiteľná kefka :). Jednoznačne odporúčam keď nemáte extra citlivú pleť.

Balea - Trend it Up Haarparfüm
Hmmm, nič také som ešte nevidela - povedala som si keď som otvorila balíček od DM drogérie. Spray pohlcuje nepríjemné pachy z vlasov a zanecháva ich voňavé. Je to naozaj užitočná vec ak prídete domov s diskotéky unavené a nechce sa Vám ráno ešte vlasy umývať (ja neviem zaspať ak cítim, že mi smrdia vlasy od cigariet a "diskotékového dymu"). Tak som ho s radosťou vyskúšala, ale ostala som veľmi smutná, pretože mi jeho vôňa nesadla :-( Snúbencovi sa páči, mamine sa páči, každému, len ja mám taký divný nos :D. Pred kúpou ho určite ovoňajte či Vám sadne vôňa inak odporúčam :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára