štvrtok 8. januára 2015

L'Oréal Color Infallible eyeshadow - recenzia


Konečne som sa k tomu dostala, dnes Vám prinášam recenziu na moje milované Infalibblovky, ktoré kupujem odkedy ma chytila kozmetikománia. Svoju zbierku rada rozširujem a vždy obdivujem odtiene ktoré sa k nám nedostali, a tajne dúfam, že sa k nám ešte dostanú, no moja peňaženka so mnou nesúhlasí :D
Výrobca: "Očné tiene Color Infaillible obsahujú vysoký podiel farebných pigmentov pre naozaj intenzívny nalíčenie s jemným trblietavým nádychom. Tiene dokonale priľnú k pokožke očného viečka a vydrží tu až 24 hodín. Unikátna vodeodolná textúra leží na hranici medzi komfortom, ktorý poskytujú krémové tiene, a jednoduchosťou aplikácie tieňov púdrových. Aj cez svoju odolnosť sa tiene jednoducho odličujú."

Balenie: Je jedným slovom jedinečné. Obal je hranatý, so spodu vidno farbu produktu. Vyrobený je z priesvitného plastu. Na šrobovacom vrchnáku môžeme vidieť informácie o tieňoch. Okrem vrchnáku tiene chráni aj čierny, plastový "tanierik" ktorý ja vyhadzujem, lebo je zbytočný. Obsahujú 3,5g produkty sa vyrábajú v Taliansku.

z ľava do prava: Flashback Silver, Metallic Lilac, Timeresist White, Forever Pink, Innocent Turquoise, Eternal Black, Endless Chocolat, Hourglass Beige

Textúra: Opäť môžem použiť slovo jedinečná. Tiene sú akýmsi práškovo-maslovým hybridom, no proste nedá sa to k ničomu prirovnať. Veľa báb má problém s touto konzistenciu, pretože sa trošku horšie nanášajú so štetcom a patlať sa s prstami v tieni je dosť nehygienické a potom na čo máme štetce?! No našla som na to super riešenie a to štetec od e.l.f. a to z rady essentials - eyeshadow brush, krásne sa ním dajú naniesť tieto tiene. Prikladám foto:



Farba: Nechcem zase použiť to slovo, ale hodilo by sa to aj sem :D Na každom tieni je napísané iridescent, čo znamená že farby irizujú (základná farba, obsahuje mikročiastočky inej farby), no neplatí to u všetkých. Pigmentáciu ani nehovorím, keďže sa jedná o stlačené pigmenty, očakávame výbornú, čo tiene spĺňajú. Rozpis farieb:
Flashback Silver - strieborná s fialovým nádychom
Metallic Lilac - fialová s ružovými čiastočkami
Timeresist White (na SR sa nedá kúpiť!) - biela s jemnučkým béžovým nádychom (starobiela??? :D)
Forever Pink - výnimočná staroružová
Innocent Turquoise - modrozelená
Eternal Black - matná čierna s trblietkami
Endless Chocolate - žiarivá čokoládovohnedá
Hourglass Beige - žiarivá béžová
Goldmine (neni na foto) - pravá zlato zlatá
Sahara Treasure (neni na foto) - hnedá so zlatým nádychom
Posledné 2 nie sú na fotke keďže som ich kupovala v decembri, a fotky mám pripravené už dávnejšie.

Výdrž: Celodenná, celonočná. Prežili so mnou pretancované diskotéky, ale zvládli aj horúce dni.

Dostupnosť: Kúpite ich v DM drogérii, alebo na internete, no môžete ho vyhrať aj u mňa v giveaway, stačí sa len zapojiť.

Cena: Ceny sa líšia, niektoré som kupovala okolo 10,00€, a niektoré v akcii za 3,00€.

Spokojnosť: 3/3 (10/3???)



4 komentáre:

  1. Ja mám dva tieto tiene/pigmenty som s nimi maximálne spokojná, majú krásne a intenzívne farby, tiež si plánujem dokúpiť ešte pár kúskov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám zatiaľ len jeden odtieň, ale minimálne 3 z tvojich sa mi veľmi páčia. Ja som kupovala na tejto stránke http://www.fragrancedirect.co.uk/loreal/loreal-colour-infallible-eyeshadow-35g/invt/0042537.

    http://miskasiska25.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. škoda,že u nás nie je dostupný odtieň Amber rush- ten je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť