streda 3. decembra 2014

Adventný kalendár - 3. december - Čo kúpiť maminke?!


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Neviem ako Vy, ale ja som tento rok v omeškaní s vianočnými darčekmi. V podstate nemám kúpený darček pre nikoho, ale už ich mám aspoň vymyslené. Keď Vaša situácia je horšia ako moja tak čítajte ďalej, pretože Vám dám 3 typy čo kúpiť maminke.

1. Kozmetiku - aj naše maminy sú ženy, a žena žene vie kúpiť najlepšie kozmetické darčeky (hlavne keď číta blogy :)) určite ju poteší jej obľúbený krém na tvár alebo nejaká dekoratívka či parfém, a keď už naozaj neviete čo, tak poukážka do kozmetického salóna alebo kaderníctva určite bude dobrý výber.

2. Kuchynské potreby - ženy, ktoré denno-denne varia mi určite dajú za pravdu keď poviem, že neexistuje lepšia vec ako darček ktorý nám uľahčí robotu v kuchyni. Či už je to elektronika alebo iná praktická maličkosť.

3. Bytové doplnky - jeden obraz sem, jedna váza tam a byt vyzerá hneď krajšie a útulnejšie, prekvapte svoju mamu nejakým pekným bytovým doplnkom ktorý vyberiete podľa jej vkusu a určite bude spokojná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára