štvrtok 11. decembra 2014

Adventný kalendár - 11. december - servítka v tvare stromčeka


Dnes mám pre Vás typ k Vianočnej večeri, je to síce ešte ďaleko ale treba začať s prípravami včas.


zdroj: pinterest

3 komentáre:

  1. Tak toto je skvelé, určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslim si, ze je eticke uvadzat zdroj z ktoreho cerpas. Napisat zdroj: pinterest je velmi siroky pojem. Kde konkretne na pintereste to mam hladat?
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neetické by bolo keby sa tvárim že je to môj nápad, presný zdroj neuvádzam keďže neviem presne od koho to mám lebo mám tieto fotky už dávno v PC, ak ťa to urazilo tak je mi to veľmi ľúto ale na Pinterest to dávajú ľudia hlavne kvôli tomu aby to šírili a nie kvôli tomu aby riešili zdroj...a nech sa páči http://www.pinterest.com/pin/406731410071820564/ jeden zdroj z tých milión kde sa nájde tento obrázok :)

      Odstrániť