streda 10. septembra 2014

Pupa Vamp cream eyeshadow - recenzia

Dnes tu mám pre Vás recenziu na očný tieň od Pupy. Konečne bolo pekné počasie tak som vedela nafotiť krajšie fotky.


Dlho som zháňala pekný broskyňový očný tieň, nemyslela som si, že bude tak ťažké nájsť tento odtieň no nakoniec som našla Pupa Vamp cream eyeshadow v odtieni 500 Apricot.

Výrobca sľubuje: "Vamp! Cream, pre žiarivú farbu, ktorá dokonale rozjasňuje pohľad unikátnym leskom. 
Nový typ textúry, hebkej a veľmi pohodlnej, ktorá zostáva pekná a rovnomerná počas celého dňa, nevytvára záhyby ani sa nerozmazáva. 
Jednoducho sa mieša a rozotiera, dobre sa nanáša aj končekmi Vašich prstov." 



 Produkt sa nachádza v maličkej sklenenej nádobke s plastovým šrobovacím vrchnákom ktorý sa dobre zatvára. Tieň je dosť ťažký kvôli sklenenému obalu. Na vrchnáku je názov produktu a na spodnej časti nájdete číslo a meno tieňa, a info o výrobku. Samotný produkt má 4,5g a vyrába sa v Taliansku.

Konzistencia je mäkšia ako som to očakávala, čakala som niečo ako color tatoo. So štetcom sa to nenanáša dobre vytvára ako keby hrudky, nie je pekne rovnomerne nanesený tak ho zvyknem nanášať jednoducho prstom, vtedy je pekný "hladký".

Farba je krásna broskyňová, nie je moc oranžová ani ružová, presne to trafili :) Obsahuje mikro     trblietky ktoré sa krásne lesknú na očiach. Je
vhodný aj na vytvorenie nude looku.


Na očiach vydrží celý deň (od rána do večera). Nezalieza do vrások. Treba vedieť, že nemám mastné viečka a vždy používam podklad pod očné tiene. Nanášam ho v jemnej vrstve. Keď sa usuší má púdrovú konzistenciu, takže sa dá aj pekne vytieňovať.

Ja som s týmto očným tieňom veľmi spokojná určite Vám ho odporúčam, môžete si ho kúpiť v predajniach Pupa za 9,90€.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára