utorok 23. septembra 2014

Elf baked eyeshadow - Burnt Plum - recenzia

Dnešný očný tieň mám už dávnejšie doma, a použila som ho veľakrát, takže je čas sa s Vami podeliť o skúsenosti.

Balenie je umelohmotné, spodná časť je z matnej čiernej umeliny, horná z priesvitnej. Je to kvalitné, dobre sa zatvára. Vpredu je značka a názov produktu na zadnej strane je nálepka kde je meno a číslo. Prišiel mi zabalený v papierovej krabičke na ktorej boli všetky informácie týkajúce sa výrobku.

Samotný tieň je dosť veľký (aj keď sa na fotke nezdá). Nevonia nijak, textúra je suchšia, ale vôbec nepráši. Pigmentácia je dobrá, a kedže to je pečený očný tieň dá sa použiť aj namokro a s tým dosiahneme žiarivejšiu a intenzívnejšiu farbu. Na viečku vydrží celý deň, ale ja si dávam podklad pod každý očný tieň.

Tento odtieň sa volá Burnt Plum, čo v preklade znamená "pálená fialová", no v skutočnosti ja tam nevidím žiadny fialový odtieň je to vínová farba. Má metalický finish, hlavne keď sa nanáša na mokro. Táto farba je ako stvorená na jeseň je naozaj veľmi krásna.

Obal obsahuje 3,5g produktu, cena je 4,50€ a objednať si ho môžete zo stránky elfkozmetika.sk, kde fotka odtieňa vôbec nezodpovedá skutočnej farbe.

Ja som s tieňom veľmi spokojná, za málo peňazí veľa muziky. Určite ho odporúčam, ja sama ho veľmi rada používam.
Tip: Keď máte doma Maybelline Color Tatoo v odtieni Metallic pomegranate, a nanesiete ich spolu dosiahnete neskutočne krásnu, žiarivú, intenzívnu farbu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára