piatok 29. augusta 2014

Kde pátram po kozmetike?!

   Môj prvý post bude o tom ako hľadám kozmetiku na nete, ako pátram po dupe-och, dúfam že môj post bude pre Vás užitočný :)

   Často sa mi stáva, že sa mi zapáči nejaký produkt o ktorom som predtým nepočula (nečítala), alebo na nejakej fotke uvidím brutálny odtieň rúžu, ktorý samozrejme musím mať a nehovoriac o značkách, ktoré na Slovensku nie sú dostupné, vtedy sa začína nekonečné pátranie po nete.



   Zapnem Google.com (ako každý) napíšem názov a sledujem pigmentáciu, finish, swatch, keď ma produkt zaujme tak začnem čítať recenzie na blogoch od amerických až po fínske blogy (milujem ťa Google Translate :-)) ak som stále na vážkach tak príde na rad makeupalley.com, pozriem si hodnotenie a potom recenzie. Okrem dekoratívnej kozmetiky je pre mňa dôležité aj zloženie produktu, na vlasy a pleť uprednostňujem prírodnejšie zloženie s čo najnižším počtom chemických zložiek, vtedy si otváram stránku cosdna.com, zapíšem názov produktu a hneď mi vyhodí zloženie aj s indexom škodlivosti(zelená, žltá, červená), ďalšie 2 stĺpce ukazujú od 1-5 nakolko produkt irrituje (irritant) pokožku a nakoľko je komodogénny (acne).
Zloženie dekoratívnej kozmetiky radšej pozerám, pretože prírodné
dekoratívky nemajú taký široký sortiment. Posledným krokom je nákup, ktorý tiež nebýva veľmi jednoduchý, a keď to nenájdem v slovenskom e-shope môžem ďalej pátrať po dupe-och :-D.

   Opäť sa obrátim na môjho kamaráta Googla, napíšem názov produktu a potom slovíčko dupe, a už len nájsť to správne a čítať makeupalley.com a takto dokolečka. Toto zvyknem robiť aj keď produkt je síce dostupný na Slovensku ale veľmi drahý, vtedy si nájdem lacnejšiu variantu. Už sa mi stalo, že som mala obidve a s tým lacnejším som bola viac spokojná.

   Dúfam, že sa Vám môj prvý post páčil a využijete ho v praxi :-*.



2 komentáre:

  1. Zaujala ma stranka cosdna.com. Myslienka je to dobra, ale udaje na nej nie su celkom aktualne. Pozerala som si kozmetiku, ktoru pouzivam a napr. udaje nie su aktualizovane od roku 2011. Firmy casto menia zlozenie. Ja pouzivam stranku evg.org. Zlozenie niektorych produktov je priam sokujuce.

    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, už som si všimla aj ja, zvyknem si to kontrolovať, alebo pri niektorých produktoch ponúkne viac možností, treba si vybrať ten s najaktuálnejším dátumom, ale väčšinou nerobia obrovské zmeny :)

      Odstrániť