sobota 10. januára 2015

New in!


Opäť sa hlásim New in článkom. Zdalo sa mi, že nedávno tu bol taký, a to už bolo v novemri, neuveriteľné ako rýchlo ide čas. No späť k veci! Tieto novinky nie sú len januárové, ale pozbieralo sa to od novembra (a možno niektoré veci som aj zabudla pridať odfotiť).
Pod stromčekom som našla veľa kozmetiky ale väčšinou to boli balíčky so šampónmi, sprcháčmi a tak. A okrem sprcháčov som všetko podarovala mame, keďže polovička rodiny nevie, že nepoužívam silikónové šampóny, krémy a tak. Od snúbenca som dostala super veci, ktoré som si sama objednala :D (dostala som aj prekvapko, ale nebola to kozmetika). Prvá vec od snúbenca je zrkadielko z limitky Catrice - Viennart, veľmi sa mi ľúbil dizajn zrkadla, tak som ho musela mať. Ďalší darček bol Aqua spray od Balei, potrebovala som ho preto lebo často pri líčení treba navlhčiť štetce alebo beautyblender a tak mám tento spray po ruke a nemusím behať do kúpeľne. Tretím darčekom bola ceruzka na očí Bourjois Pink about you, už som dlhšie chcela ružovú ceruzku na oči, pretože sa mi páči výrazná ružová linka no robiť ho s tieňmi je utrpenie, a dá sa ju použiť aj na pery. Posledný darček bol tieň na oči Milani Bella Gold, lebo som nemala žiadny výrazný zlatý tieň, no tento bol skôr do žlta, nebola som spokojná, tak som si nakoniec kúpila Loreal Infallible v odtieni Goldmine. Na povianočných nákupoch v BA, som v Centráli kúpila pinzetu Essence a kabuki štetček. Posledným produktom, ktorý som si kúpila minulý víkend v zahraničí sú glitre od Essence, ktoré sú určené ako telová ozdoba, ale sú jemne namleté takže (dúfam) budú dokonalé aj na oči, na SR s anedajú kúpiť, sú lem 3metrových stojanoch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára