streda 26. novembra 2014

Pupa Vamp! Compact Eyeshadow 105 Chocolate - recenzia


Dávno sme tu už nemali žiadnu recenziu, tak z noviniek som Vám vybrali očný tieň od Pupa, ktorá som si kúpila v akcii v BA v Avione.


Výrobca: "Kompaktné očné tiene Čistá farba – absolútne skvelá aplikácia. Chceli by ste mať oči ako celebrity už za niekoľko sekúnd? Vamp! Compact garantujú čistú, intenzívnu a rovnomernú farbu už od prvej aplikácie. Krémová, ľahko roztierateľná textúra, veľmi jemná a úžasne komfortná na nosenie, vytvára rôzne úrovne krytia.  24 veľmi intenzívnych odtieňov, s vysokou koncentráciou pigmentov, prichádza v troch typoch: matný, metalický a saténový, na vytvorenie nekonečného množstva kombinácií pre vzhľad Vamp!, ktorý nikdy nie je rovnaký. Výsledok? Unikátna farba pre nedosiahnuteľný pohľad počas celého dňa!"

Balenie: Tieň bol zabalený v červenej krabičke, čo mám veľmi rada pretože zákazníci nemajú šancu pochytať všetky tiene iba vyložený tester. Samotný obal je z priesvitného a strieborného plastu na vrchu nájdeme logo červeným písmom a na spodku informácie. Tento obal je inak celkom nepraktický, keďže zaberá veľa miesta pritom by mohol byť oveľa menší. Pribalený bol aj aplikátor, ktorý som okamžite zahodila, aj keď to nemám vo zvyku ale tento bol nepoužiteľný. Obsahuje 2,5g produktu, a vyrába sa v Taliansku.

Textúra: Veľmi jemne namletá, až maslová textúra. Dobre sa naberá a nepráši.

Farba: Na promo fotkách tento tieň vyzerá ako keby bol trblietavý no v skutočnosti, je to krásna matná tmavohnedá farba vhodná do záhybu oka. Je výborne pigmentovaná. Dlhšie som zháňala matnú tmavohnedú farbu ktorá bude vhodná na blendovanie čiernej. 

Výdrž: Celodenná s podkladom, bez podkladu neviem.

Dostupnosť: Kúpite v predajniach Pupa, takže trošku horšia.

Cena: 7,90 € ( zvyknú mať akcie, ja som si ho kúpila za 3,90 €)

Spokojnosť: 3/3

Pripájam aj video so swatchami na všetky odtiene.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára