utorok 25. novembra 2014

Meninový New in


Ahojte! Dnes mám meniny tak Vám ukážem čo všetko som dostala a kúpila (nie len) na meniny. Pred cca. dvoma týždňami mali v Pupe akciu, a mali všetky očné tiene za 3,90€ tak som si kúpila tento matný tmavohnedý. Došla mi aj objednávka z bh cosmetics, kde som si objednala paletku ´60s, ktorú som už trošku "prerobila" ale viac sa dočítate v recenzii, a blendovací štetec ktorý zahraničné blogerky veľmi chvália. Zavítala som aj do DM kde som si kúpila očné tiene a linku Catrice, a ospevovanú špirálu od Essence. Minul sa mi podklad od elf, tak som si ho doplnila. Cez víkend sme boli v Rakúsku kde som si v DM kúpila silikonovú kefku Ebelin, a snúbenec mi kúpil na meniny štetce od Zoeva, jeden je na lícenku a druhý na oči, ale ten sa u nás nepredáva. Ceruzku od Bourjois mám doma už dlhšie, preto sa sem dostala lebo som zabudla, že ju mám a až teraz som ju objavila a vyskúšala. Tak to je všetko, mali by ste záujem o recenzie na produkty? Ak áno, tak na ktoré?

2 komentáre:

  1. ta nude paletka je senzační ;) a řasenku taky už máme ;)
    jestli chceš zveme tě na giveaway ;)

    SISTERSHOODS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka je pekna.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť