piatok 9. januára 2015

Yves Rocher I love my planet shampoo - recenzia


Asi prvý krát máme na blogu recenziu produktu z nedekoratívnej oblasti,  a to hneď môj obľúbený šampón od Yves Rocher.
Výrobca: "Áno príjemnej priehľadnej textúre pre jemné umytie vlasov.
Áno sviežej vôni citrusov.
Áno rastlinnému vitamínu a výťažku z citróna, ktorý uhladí Vaše vlasy a dodá im oslnivý lesk.
A áno rešpektu k našej planéte!"

Môj názor: Ktorý sledujú môj blog dávnejšie, vedia, že uznávam skôr prírodnú a bio kozmetiku čo sa týka starostlivosti o pleť, telo a vlasy (všetko okrem dekoratívky). To zatiaľ neviete, že všetko sa začalo s týmto šampónom. Pred cca. 3 rokmi som mala vlasy v hroznom stave so silikónových šampónov. Moja pokožka hlavy bola suchá, tvorili sa mi lupiny, no zároveň som mala tak mastné korienky, že vlasy by som si mohla umývať 2x za deň (nie, nepreháňam). Už som z toho bola úplne zúfalá. Nakoniec som sa rozhodla, že vyskúšam niečo s prírodným zložením a snáď to pomôže, a pomohlo. Moje problémy s lupinami sú už minulosťou, a vlasy sa mi mastia oveľa pomalšie ako predtým (umývam si vlasy 2-3x do týždňa). Šampón dobre pení, a vlasy výborne vyčistí (čo býva problém pri prírodných šampónoch). Konzistencia je dostatočne hustá, vôňu má príjemnú citrusovú. Vlasy sú po umytí nadýchané. Odporúčam k nemu používať aj kondicionér. Pre mňa tento šampón bol hotovým zázrakom a zachránil moju vlasovú pokožku, to neznamená, že musí byť aj pre Vás, ale za pokus to stojí hlavne ľuďom s mastnejšími vlasmi. Kúpiť si ho môžete v predajniach Yves Rocher, cena je 3,90€.

1 komentár:

  1. Šampón mám doma ale bohužial som ho použila pár krát ked som vlasy potrebovala len umyť a nijako nezatažiť počas dní keď som nemusela nikam von. Ako vravíš je šetrný ku vlasom ale bohužial moju hrivu na hlave neskrotil a tak preverujem iné typy šampónov. Vônu má ale krásnu taktiež aj dizajn :)
    http://lindatayllor.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť