piatok 7. novembra 2014

Sleek Acid Palette - recenzia


Túto paletku ste mohli vidieť v septembrovom New in článku. Zaobstarala som si ju preto, lebo mi chýbali farebné tiene zo zbierky, keďže sa väčšinou maľujem neutrálnymi farbami.

Paletka prišla zabalená v papierovej krabičke. Tieto paletky Sleek sú klamlivé, lebo na internete to vyzerá ako keby boli tiene obrovské ale v skutočnosti nie sú tak veľké, ja už vlastním paletku Storm od Sleeku takže som vedela čo mám očakávať. Aspoň nezaberá veľa miesta :D.


Obal je matný čierny s lesklým nápisom Sleek, dobre sa zatvára. Čo mu môžem vytknúť je to, že na obale nie je názov paletky, a je to dosť otravné keď ich máte viac (ako aj ja) a pri líčení musíte otvoriť všetky aby ste našli tú ktorú hľadáte (a tá je vždy posledná, zákon schválnosti). Tento problém by už mohla značka konečne vyriešiť.

Keď paletku otvoríte, uvidíte jedno veľké zrkadlo, aplikátor a 12 krásnych, žiarivých  tieňov
(7x matný, 1x saténový, 4x metalický). Tiene sú dobre pigmentované okrem bielej, ten je veľmi slabý. Olivovo zelený je tiež slabšie pigmentovaný. Tiene jemne prášia (ale nečakajme zázraky za necelé euro/tieň) ale veľmi ľahko sa "blendujú".


1., 5., 6., a 11. tieň je metalický, tieto sú najviac pigmentované a majú maslovitú textúru. 8. olivový tieň je saténový, ako som už spomínala je menej pigmentovaný a celkovo sa mi do paletky nehodí, mohli dať namiesto nej radšej bledoružovú alebo inú výraznejšiu farbu. Ostatné tiene sú matné, so suchšou textúrou, ale (opakujem sa) sú dobre pigmentované a ľahko sa s nimi pracuje. Keď na viečko nanesiete bielu ceruzku ako podklad tak sú tiene oveľa živšie a výraznejšie ako aplikované priamo na pokožku viečka,

Celkovo som s paletkou spokojná, viac báb nemusí paletky Sleek, sama som s tým bola tak, potom som zistila že nie je jedno s akým štetcom ho nanášate. Osvedčili sa mi ploché, pevnejšie štetce (napr. e.l.f. Studio štetec na korektor, alebo MAC 239; na blendovanie Zoeva 221). Ja som si tiene objednala zo stránky romiebeauty, kde sú momentálne vypredané. Cena bola 11,00 €.

2 komentáre:

  1. Tuhle paletku jsem si chtěla už dávno koupit, škoda jen, že jsi nepřidala swatche. Pak bych měla jednodušší rozhodování :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://2.bp.blogspot.com/-_3IDwq45LDI/T23uif6xoDI/AAAAAAAAA5c/Y_C60Hu-AVc/s1600/Sleek+Acid.jpg tu nájdeš swatche ktoré sú reálne :) je ťažké spraviť swatch keď je zamračené počasie :(

    OdpovedaťOdstrániť